2019. december 27., péntek

Soma Mama Gésa könyve:Egységben önmagammal-ez a 9. könyve:"önszeretetre fel !"a mottoja - Jelenlegi ára: 4 690 Ft

Eladó egy könyv, amely kétszer lett megvásárolva, tehát új.
SOMA MAMA Gésa: Egységben önmagammal című könyve.
A könyv maga új, mert én vásároltam meg ajándékba a gyermekemnek, de közben ő is megvette magának, így most két példány van belőle, ezt az egyiket eladnánk.
Sajnos az üzletbe már nem vihetjük vissza, mert kifutottunk az időből.
A könyv, aki ismeri Soma Mama Gésát, már nem az első írott könyve. Ez a könyv szinte folytatása az előző ilyen témájú könyveinek, de önállóan is nagy élvezetet nyújt az olvasása.
Ahogy a könyv első oldalán található:
"Három előadás arról, hogyan találd meg önmagadat, hogy egységben élhess a világgal is. "
Ez a kilencedik könyve és szerintem érdemes elolvasni annak, akit érdekel önmaga megismerése és nyitni is szeretne a világ felé.
A könyv végén pedig az utószóban:
"Végezetül pedig ne felejtsétek: önszeretetre fel ! "
Ehhez már nem tudok én sem hozzátenni, akit érdekel, kérem írjon, mert ezt a könyvet érdemes megvenni és elolvasni, majd feltenni a könyvespolcra, hogy bármikor a segítségünkre siessen, ha kell az önismeret.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a Soma könyvet !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a szállítás díját  az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 4 690 Ft
Az aukció vége: 2020-01-17 07:49 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése