2015. november 14., szombat

Philips QC5130 hajnyíró hajvágó - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Philips QC5130
Hajvágó - szakállvágó
A készüléket megvettem, kicsomagoltam és rájöttem, hogy számomra nem megfelelő, mivel 0, 5 mm és 3 mm között nem tudok vele nyírni, mert vagy 0, 5 mm-et lehet
vele nyírni vagy 3 mm- 21mm-ig. Azért kipróbáltam, hátha szóval 1x használtam kb 3 másodperc erejéig. Sajnos emiatt már nem vették vissza.
Szóval szeretném eladni.
Ár: 6000 forint
Én 8000ért vettem, de másik boltba láttam 11000 -ért is.
Tulajdonságok:
    10 órás töltéssel akár 40 perc vezeték nélküli használat
    Vágásszélesség: 41 mm
    Hosszbeállítások száma: 10
    A hosszbeállítások széles választéka: max. 21 mm
    Pontosság (lépcsők mérete): 2 mm
    Rozsdamentes acélból készült, önélező vágópengék
    Vágóegység: Rozsdamentes acélból készült vágópengék
    Fésűtípus : ! Általános
    Lekerekített végek: Bőrbarát
    Könnyen használható
    Töltésjelző: 1 LED
    Karbantartást nem igényel – nincs szükség kenésre
    Áramforrás
    Elem típusa: NiMH
    Töltési idő: 10 óra
    Működési idő: 40 perc
    Használat: Vezetékkel / vezeték nélkül
    Forma: Eergonomikus
    Tartozékok: Tisztító kefe
24 hónap garancia van rá! nov. 13-tól számítva.
Személyes átvétel lehetséges:
Budakalászon
Móricz Zsigmond körtérnél a XI. kerületben
Aréna Corner Irodaházban - Budapest Kerepesi út 41, 1087

Jelenlegi ára: 6 000 Ft
Az aukció vége: 2015-12-05 21:42 . Philips QC5130 hajnyíró hajvágó - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése