2015. október 29., csütörtök

Filmsztár bőrdzseki! 4XL, ÚJ! HARMAD ÁRON! - Jelenlegi ára: 32 990 Ft

Eladó egy új, most nagyon divatos bőrdzseki, amit az amerikai színészek is gyakran hordanak!
- VALÓDI juhbőrből van (fényes, puha, fekete)
- 100 EZER Ft-ért csináltattam! Egyedi darab! Pont ilyet SEHOL nem lehet venni.
- HARMAD ÁRON ADOM!
ENNYIÉRT, ILYEN ÁLLAPOTÚ, ILYEN MINŐSÉGŰ KABÁTOT MÁSHOL NEM KAP!
- tavaszi/őszi kabát, nincs vastag bélése, csak egy vékony steppelt bélés
- rövid szabású, derékig érő
- NAGY méretű! Nagyon kényelmes, puha kabát. Alig érzi az ember, hogy rajta van, mégis a szél és a tavaszi csípős időktől is teljesen jól véd!
Méretek:
(lefektetve, kiterítve és bezipzárazva lett mérve)
- átmérő mellmagaságban: 51 cm (ott mértem, ahol a zsebek is vannak rajta)
- függőleges hossz: 68 cm (gallér varrástól a legaljáig hátul mérve)
- vállszélesség: 56 cm (vállvarrástól vállvarrásig)
- ujjhossz: 67cm! (vállvarrástól kabátujj végéig)
- derékbőség: 70cm (hóna alatt mértem a kabát legszélesebb pontján)
- Elöl négy zsebe van, belül kettő, egy zipzáras nagyobb és egy kisebb tépőzáras mobiltelefon tartó alattta
- Szín: (ha a képeken nem látszana jól) kívül és belül is teljesen fekete. Elöl és hátul is egy vékony vörös csík fut végig a kabáton (a csík is valódi bőrből van belevarrva és NEM ráfestve! ) egészen az ujjak végéig (lásd a lenti fotókon)
Az eladás oka/a termék állapota:
Ez a kabát nekem egy nagyon szomorú történet. Évek óta vágytam egy ilyenre. Idén tavasszal lett meg rá a pénzem és meg is csináltattam. Mire kész lett, már bejött a kánikula és fel sem tudtam venni egész nyáron (csak egyszer felpróbáltam és annyi). Nyáron pedig fogyókúrába kezdtem és mire jött most az ősz, kifogytam a kabátból. Mostmár túl nagy rám és nem tudom hordani. Vis! szahízni nem akarok, úgyhogy ezt soha nem fogom tudni horda! ni.
- Nincs semmilyen szakadás vagy kopás rajta, végig szekrényben volt neilonban. Sosem volt hordva. Ez nem újszerű, ez tényleg új! Ráadásul egyedi darab! A stílusa divatos, de pont ilyen senkinek nincs. (a vállán is vannak egyedi steppelt megoldások és a végig futó csík is egyedi ötlet rajta)
Leírásom és személyes véleményem a termékről:
Hogy miért tetszett meg nekem ez a fazon és miért csináltattam pont ilyet?
Mert az utóbbi pár évben ez nagy divat lett Amerikában egy csomó ismert színész hord ilyen bőrdzsekiket filmekben, magánéletben egyaránt.
Néhány példa erre képekkel illusztrálva:
Robert Downey Junior, Tom Cruise, Matthew McConnagaughey, Christian Bale, Vin Diesel, Mark Wahlberg
(mindegyik rövid, csak derékig ér, fényes fekete, kis körgallér jellemzi ezt a fazont és a formájuk pedig többnyire karcsúsított és majdnem testhezálló. Ez tényleg dzseki s! zó szerint és nem "kabát"! )
Szállítás/Átvétel
- Személyesen is át tudom adni Budapesten a 17. kerületben.
Én a felpróbálás miatt erre a termékre mindenkinek EZT az átvételi módot javaslom!
Hétköznap 18 óra után, hétvégén szinte bármikor át tudom adni a 17. kerületben. Máshol személyesen nem tudom átadni, elvinni nem viszem sehová, a vevőnek kell érte jönni.
Kérem, hogy az aukció megnyerése után 24 órán belül jelentkezzen! Hétköznap 3 napon belül jöjjön érte. Ha csak a hétvége jó Önnek, akkor legkésőbb a folyó hét hétvégéjén!
CSAK AKKOR LICITÁLJON, ha ez megfelel!
- Előreutalással futárral (utánvéttel NEM! )
Törékeny csomagként tudom küldeni futárral. (bár nem törékeny de sérülékeny)
Feladási ára ennek a csomagnak 1425 Ft lenne.
Kérem, hogy az aukció megnyerése után 24 órán belül jelentkezzen és 3 napon belül utal! jon! Én a pénz beérkezésének napján máris megrendelem a futárt! ! Rám biztos, hogy nem kell várnia. (Ezt az értékeléseimből is láthatja, hogy gyorsan intézem az ügyeimet! )
FIGYELEM! NEM nem vagyok webáruház, magánszemély vagyok. Nálam nincs elállás joga! Bár a kabátot nagyon pontosan és precízen mértem le, nem garantált, hogy mindenkin jól fog állni, akire elvileg egy ekkora kabát kell. Nem veszem vissza a kabátot, ha nem jó a mérete, úgyhogy inkább személyesen vegye át és próbálja fel!
Ha mindenképp küldetni akarja, akkor jól mérje meg a saját kabátját, hogy passzol-e az itt kiírt méretekkel. Én többször is rendeltem már kabátot látatlanban, méret alapján (külföldről is). Rám mindegyik jó lett, úgyhogy ha az ember pontosan mér, akkor azért annyira nem lehet mellélőni. Tehát ez is egy megoldás, én is csináltam már többször is, de ha lehet inkább vegye át személyesen!
CSAK AKKOR LICITÁLJON, ha a fenti feltételek megfelelne! k és elfogadja őket!
Kérem nézze meg a többi aukciómat is! Több nagy méretű bőrkabátot is fel fogok tenni mostanában fél áron/harmad áron!


Jelenlegi ára: 32 990 Ft
Az aukció vége: 2015-11-05 06:17 . Filmsztár bőrdzseki! 4XL, ÚJ! HARMAD ÁRON! - Jelenlegi ára: 32 990 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése