2021. február 27., szombat

20-s méretben,kisfiúnak való,felül 2 tépőzáras,puha talpú babaszandál:Soft System Welness Anti Shock - Jelenlegi ára: 2

Eladó egy 20-as méretű, kisfiúnak való, Kid feliratú, nyári, kékes-barna színű babaszandál: Soft System Wellnes Anti Shock
A szandálon felül 2 db tépőzár található, így bármilyen vastag rüsztű babalábra rá lehet igazítani a tépőzárak használatával a szandált.
Nagyon puha belső betétes, rugalmas talpú szandál.
Fiú lévén azért használta a gyermekem és elöl a belső betéten látszik a viselés nyoma, a horzsolások, ahogy lépkedett benne a fiam. Ha benne van a gyermek lába, nem látványos a horzsolás.
Nagyon jó kis szandál, szerettük, én csak ajánlani tudom a fiús szülők figyelmébe.
A műbőr rész nagyon jó állapotban van, viszonylag könnyen lehet tisztítani is.
A belső talprészen haránt emelés található.
A szandál állapot jó, használható utcai és játszótéri viseletre is.
Méretei: -belső talphossza 13 cm
             -külső talphossza 14 cm
Nagyon puha lépést biztosított a fiamnak, könnyen tisztítható, akár vizes ruhával is, valamint megfelelően beállítva a tépőzárakat, stabilan tartják a baba lábát.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a kisfiú babaszandált !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 2 798 Ft
Az aukció vége: 2021-02-27 21:00 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése