2018. szeptember 2., vasárnap

SAECO Talea Ring Plus - Hiányos/Hibás kávégép - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

!!!!! MŰHELYLOMTALANÍTÁS!!!!! !!
Meguntam, hogy mindenhol ilyen-olyan alkatrészek fekszenek tétlenűl/kihasználatlanul a barkácssarokban (meg én se férek már tőlük), ezért sok-sok HIFI, számtech alkatrészt, fél vagy egészkonfig számítógépet, monitort, régi, felelegessé vált műszaki cuccot fogok fillérekért kiárusítani....
Aukció tárgya: Saeco Talea Ring Plus - kis hibás, inkább hiányos automata kávégép
Javításra/felújításra vettem magamnak, darabokra lett szedve, ki lett pucolva, illetve új tömítéseket is kapott, aztán a gyöngyház fehér színű víztartály/zaccfiók és csészetartó tálca beszerzésekor megtorpant a lendület.... akryl víztartály illetve a zaccpogácsa fiók benne van. Központija megvan hozzá.  
A kávégép a motoros csészetartó tálca letörtsége ellenére hibátlan, minden funkciója működik (mikor félreraktam, egy kávét még lefőztem vele )
A víztartály színrefestett oldala, a másik oldali fiók, illetve a csészetartó pótlása után a kis törését is javítva működőképes gépet kapsz... vagy vidd el alkatrésznek : )
Nézz szét a többi aukcióm között is.


Jelenlegi ára: 5 000 Ft
Az aukció vége: 2018-09-09 18:08 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése