2017. november 29., szerda

ABC Design Kiddie Ride On márkájú,szinte bármilyen babakocsira feltehető testvérfellépő,fekete szín - Jelenlegi ára: 10

Eladó egy ABC Design Kiddie Ride On márkájú szinte bármilyen babakocsihoz rögzíthető testvérfellépő, fekete színben.
Az előnye a testvérfellépőnek, hogy a babakocsiban tolt gyermek idősebb testvére fel tud lépni rá, ha elfáradt és azon állva tudja az édesanya tovább tolni a két gyermekét. Én ezt praktikusnak és hasznosnak tartottam, mert nem "nyűgösködött" tovább a nagyobb gyermek és nekem is célszerű volt a gyorsabb haladás érdekében. Nagyobb távok megtételénél pedig isteni volt, mert helyet nem foglalt és mindig ott volt a babakocsin, könnyítve evvel az én vagy a babakocsit toló személy haladását.
Rögzíthető szinte bármilyen babakocsi vázra, de igény szerint a net-en fent vannak a babakocsi típusok és több tucat oktatófilm a felhelyezésről és a használatról, érdemes megtekinteni néhány filmet róla.
A rögzítés módja adapter segítségével történik, amely könnyen elsajátítható vagy mint nálunk az adapter rész állandóan fent volt a babakocsin és nem kellett szerelgetni. Sajnos ebből kifolyólag mikor eladtam a babakocsit, rajta maradt az adapter rész, de szinte bármelyik portálon kapható újként: én találtam újként 3. 690 ft-tól egészen 6. 490 ft-ig, de természetesen csak néhány oldalt néztem meg. Ez egy kicsi kiegészítő szerkezet, ha valaki gyárit szeretne hozzá, de barkácsolni is lehet ha valakinek van hozzá kézügyessége. Nekünk gyári adapter volt hozzá, én azt ajánlom, szerintem, érdemes megvenni, ha valaki hosszabb távon gondolkodik a testvérfellépő használatában ill. amennyiben esetleg más babakocsira is akarja rögzíteni. (pl.: sportbabakocsi) ill. könnyen fel és leszerelhető így az állóka.
Terhelhetősége maximum 20 kg súly, de ez véleményem szerint már nagyobb gyermek is lehet. Természetesen ez is gyermek függő, a súlytól, hisz pl. az én egyik gyermekem igen vékonyka és 10 évesen csak 23 kg.
A két guruló keréken sárvédők találhatók.
A testvérfellépő, márkás, minőségi termék, több honlapon is megvásárolható újként, szinte közel azonos 20 000 ft-os vételárért, igaz adapterrel együtt.
A mi testvérfellépőnk nagyon jó, újszerű állapotban van, nem mocskos, nem sérült, nincs lehasználva a két kereke, de ez látható a fotókon is. A célnak megfelelően használtuk és vigyáztunk rá, nyilván azért néhol látszik, hogy volt használva, de ez természetes is. Adapter viszont nincs hozzá.
Méretei: -magassága a földtől 23 cm
-keréktávolság szélessége 37 cm
-állófelület szélessége 43 cm
-állófelület mélysége 20 cm
-minimum illesztési távolság 36 cm-vízszintes
-maximum illesztési távolság 51 cm-vízszintes
-8 állásban állítható előre hátra a tartórúd
-180 fokban forgatható maga a tartószerkezet
Az ár nem tartalmazza a felszereléshez szükséges adaptert, azt külön önnek kell beszerezni vagy legyártani.
Amennyiben kérdése lenne szívesen válaszolok rá.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a testvérfellépőt !   Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 10 000 Ft
Az aukció vége: 2017-12-20 19:06 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése