2017. január 19., csütörtök

Távvezérlésű gombkamera kémkamera mozgásérzékelős - Jelenlegi ára: 1 Ft


Távvezérlésű gombkamera Full HD (1920x1280) felbontással.  
Nullás felhasználók, kérem NE licitáljanak a termékre, a leírást végig olvasd el!!!
Gyors áttekintés
Távvezérlésű gombkamera Full HD (1920x1280) felbontással.
A mini gomb kamera bármilyen gomb helyére berakható, hosszabb megfigyelésre is alkalmas.
A mini gomb kamera bármilyen gomb helyére berakható, hosszabb megfigyelésre is alkalmas.
Távirányítóval vezérelhető rejtett gombkamera paraméterei
Full HD pixeles videó felbontás
30 kép / mp
Kb. 17 óra folyamatos felvétel (MicroSD kártya kapacitástól függően)
Mozgásérzékelő funkció
Video kimenet
1 év cseregarancia
Távirányítóval vezérelhető gomb kémkamera doboz tartalma
Gomb kamera + elektronika
2500 mAh akkumulátor
Töltő
Távirányító
Adatkábel,
A kém filmekből is ismert hosszabb felvételre alkalmas mini gombkamera.
Túl lelkes nem vagyok, mert mi 22900Ft-ért vásároltuk.
A terméket én nem tudtam beüzemelni
Lehet, hogy én voltam szerencsétlen, mert új a termék, de nálam nem működött, ezért HIBÁSKÉNT árulom, ezért az 1Ft-os induló ár.
Tehát vagy hibátlan vagy hibás
Én nem értek hozzá olyan vegye meg aki ért hozzá és esetlegesen tudja javítani / használni a terméket
Nekem nincs is felszerelésem az esetleges javításához csak olyan vegye meg aki ért hozzá, megtudja javítani vagy alkatrésznek...


Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2017-02-02 13:26 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése