2016. november 23., szerda

Samsung Galaxy S6 (G920F) 32GB arany fĂźggetlen +ajĂĄndĂŠkok - Jelenlegi ára: 83 000 Ft

EladĂłvĂĄ vĂĄlt az S6-om. FĂŠl ĂŠve vettem, mĂĄsodik tulaj vagyok.
Állapota:
A kijelzĹ'n csak hajszĂĄlkarcok vannak, melyek csak kikapcsolt kijelzĹ'nĂŠl lĂĄtszĂłdnak, de akkor is alig... Én VR szemĂźvegben is hasznĂĄltam, ĂŠs hibĂĄtlan volt a kĂŠp (pedig nagyĂ­tĂłn keresztĂźl nĂŠztem). : -) FĂłliĂĄval hasznĂĄltam, most ĂŠpp vadonatĂşj fĂłlia van rajta. A kereten van nĂŠhĂĄny kisebb kopĂĄsnyom (a kĂŠpeken lĂĄtszĂłdik). A hĂĄtlapon a jobb alsĂł sarokban megrepedt az Ăźveg (de nem tĂśrt ki, ĂŠs nem is mozog), ez csak esztĂŠtikai hiba, engem nem zavart. Ennyit a "hibĂĄkrĂłl". : -) EzektĹ'l eltekintve tĂśkĂŠletesen mĹąkĂśdik, gyĂśnyĂśrĹą a kijelzĹ'je!
Szoftver:
Jelenleg mĂłdosĂ­tott, lecsupaszĂ­tott gyĂĄri szoftver van rajta, ami alig foglal helyet, ĂŠs az akkumulĂĄtor is kĂŠtszer addig bĂ­rja (nĂŠha 2 napig is)! Minden fun kciĂł mĹąkĂśdik (GPS, Bluetooth, NFC, VR szemĂźveg stb. ). KĂŠrĂŠsre visszarakom a gyĂĄri szoftvert, ami 3 GB-al nagyobb, ĂŠs az akksit is jobban zabĂĄlja... : -)
TartozĂŠkok, ajĂĄndĂŠkok:
A tĂśltĹ'fejen, USB kĂĄbelen ĂŠs SIM-kiszedĹ' tĹąn kĂ­vĂźl adok hozzĂĄ ajĂĄndĂŠkba egy szilikon tokot, egy szĂŠp ĂŠs erĹ's keretet+rĂĄpattinthatĂł hĂĄtlapot, ĂŠs egy gyĂĄri S-View cover kinyithatĂł tokot. UtĂłbbi tĂśkĂŠletesen mĹąkĂśdik, kinyitĂĄskor feloldja a telefont, lecsukva kis ablakban mutatja az infĂłkat, hĂ­vĂĄst tud fogadni stb. Nem volt olcsĂł, de megĂŠrte! : -) Adok hozzĂĄ egy vezetĂŠknĂŠlkĂźli tĂśltĹ't is, csak rĂĄteszed ĂŠs mĂĄr tĂślt is a telefon! : -) Az ajĂĄndĂŠkok ĂśsszĂŠrtĂŠke 10 ezer Ft felett van!
SzemĂŠlyesen szeretnĂŠm ĂĄtadni Budapesten (mĂŠgis jobb ha fizetĂŠs elĹ'tt kiprĂłbĂĄlod), Lehel tĂŠr - Nyugati v onalĂĄn. VidĂŠkre csak csomagautomatĂ�! �ba kĂźldĂśm utĂĄnvĂŠttel (az automatĂĄnĂĄl fizethetsz bankkĂĄrtyĂĄval), a csomagolĂĄsi- ĂŠs postakĂśltsĂŠg +1500 Ft-al emeli a vĂŠtelĂĄrat. Alku- ĂŠs csereajĂĄnlatokra nem vĂĄlaszolok!

Jelenlegi ára: 83 000 Ft
Az aukció vége: 2016-11-30 09:26 . Samsung Galaxy S6 (G920F) 32GB arany fĂźggetlen +ajĂĄndĂŠkok - Jelenlegi ára: 83 000 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése