2016. március 1., kedd

68-74 márkás átmeneti kislány ruha csomag - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Üdvözöllek az aukciómon!
Itt egy átmeneti ruhacsomagot találsz kislánynak 68-74 es méretben.
A csomagban a következő márkákat találhatod :   Baby Club, George, Disney, Bambini, Impidimpi, Dodipetto, Earley Days, Babalune.
Szinte minden darabja márkás.
Tartalma: 3 pizsi rugi, 1 polár rugi, micimackós, mi átmeneti overálként is használtuk, 3 polár-plüss felső, divatos, csinos darabok, vastagabbak, 4 vékonyabb pulóver, 1 mellényke, kötött, 1 cipzáros rózsaszin melegitő, ezen találtam egy foltot, fotóztam.  
6 body, ebből két Minnie-s, egy malackás rózsaszin. 1 melegitő nadrág, 1 kantáros nadrág, 1 farmer, nem kikopva van, egyforma a kopottas rész, ilyen is volt, direkt ilyen fazonú, 1 harisnya, 1 vászon nadrág.
Összesen 24 db, + 8 db ajándék, nem számoltam bele az árba.  
Az utolsó  képeken levők  játszósabbak, illetve azokon találtam foltot! , amit én nem álltam neki kiszedni, igy az a 8 db ajándék a csomaghoz.   
A ruhák használtak, nem újak. De nincsenek elhasználva, túl hordva. Még simán viselheti őket egy-két babuci. A képeken is láthatod,  azért nem elrongyolt, jó állapotú ruhák. Ha valami hibát találok, mint kivehetetlen folt vagy szakadás azt jelzem és fotózom is.
Dohány és állatszőrmentes lakásból.
Licitet nem törlök, kérlek ennek tudatában licitálj, vásárolj!
Köszönöm, hogy meglátogattál! : )
Ha időd engedi nézz szét nálam, sok babaholmit teszek fel, és játékokat is.


Jelenlegi ára: 3 000 Ft
Az aukció vége: 2016-03-21 15:52 . 68-74 márkás átmeneti kislány ruha csomag - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése