2015. szeptember 26., szombat

Gyönyörű moletti télikabát, szőrmegalléros XL- 4XL - Jelenlegi ára: 11 450 Ft

Az aukció tárgya:  
Élénk színű szőrmegalléros, kapucnis, deréköves, csinos, trendi télikabátok
6 ragyógó élénk szín, remek forma!!!  
PIROS,  MUSTRÁR,  KÉK,  BARNA, FEKETE,  SÁRGA,  
Rendelhető XL-4XL-ig.  
A méretekhez tartozó centiméterek:  
XL: hossz: 83 mell: 96 csípő: 106
2XL: hossz: 85 mell: 102 csípő: 112
3XL: hossz: 85 mell: 108 csípő: 118
4XL: hossz: 87 mell: 112 csípő: 128
A rendelés menete:
Az akució megnyerése - a termék leütése után a vatera küld egy automatikus értesítő levelet, fontos információkkal.
A terméket, csak az utalás beérkeztét követően rendelem meg! Tehát ha te csak 4-5 nap múlva rendezed felém a kifizetést én csak 4-5 nap múlva kezdem kezdem meg terméked rendelési folyamatát.  
Onnantól kedve, hogy az aukciót megnyerted, téged semilyen feladat nem terhel én intézem az egész folya! matot, és az általad számomra megadott postacímre küldöm a terméket.  
Fontos!!!, hogy pontosan mérjétek le magatokat (töltöttem fel segítséget hozzá), mert méretprobléma miatt cserélni vagy pénzt visszafizetni nem tudok. Egyébként 30 napos pénz visszafizetési garanciát vállalok, indokolt esetben.  A ,, nem jól mértem le magam,, és a ,, tulajdonképpen másik színűt szerettem volna volna,, NEM ilyen okok.  
A termék külföldről érkezik ideális esetben 3 hét alatt itt van, átlagosan egy hónap a várakozási idő. Előfordulhatnak csúszások különösen a karácsonyi szezonban ezt a rendelésnél kalkulálja bele mindenki. A termék postára adásáról engem értesítenek és ezt én is megteszem felétek. Számomra fontos a kommunikáció, a vevőim elégedettsége és a jó értékelés.  
Az aukció megnyerése után 3 nap áll rendelkezésedre a kapcsolatfelvételre és 1 hét a termék vételárána! k esetleges postaköltségének rendezésére. Amenyiben ez n! em történik meg, a Te negatív értékelésed mellett újra indítom az aukciót.  
Ha kérdésed van, tedd fel bátran még a leütés előtt! : ) 


Jelenlegi ára: 11 450 Ft
Az aukció vége: 2015-10-17 12:42 . Gyönyörű moletti télikabát, szőrmegalléros XL- 4XL - Jelenlegi ára: 11 450 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése